Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w 4 klasie technikum i stoję przed wyborem przedmiotów rozszerzonych na maturze. Myślę nad pójściem na mechanikę i budowę maszyn na politechnice Warszawskiej. Przejrzałem współczynniki wagowe itd. ale nadal mnie nurtuje kilka zagadnień i najlepiej aby odpowiedział mi na nie ktoś kto zna to z praktyki. Jak na razie myślałem nad wzięciem matematyka i fizyki. Mam parę pytań:

Który wynik będzie brany pod uwagę z matematyki?

Czy jeżeli wezmę na rozszerzeniu poza matmą i fizyką również np informatyke to czy wynik z niej będzie miał jakieś znaczenie o czy jest możliwość że na przykład w postępowaniu będą brane pod uwagę wyniki że wszystkich wcześniej wskazanych przedmiotów?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zawsze najkorzystniejsza opcja.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale która jest najkorzystniejszą, bo jak na razie to mi nie odpowiedzialeś

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Będzie brany pod uwagę najbardziej korzystny dla Ciebie wynik. Więc nie ma znaczenia ile przedmiotów zdajesz, do rekrutacji wskażesz przedmioty z najlepszym wynikiem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Aha, czyli jeżeli będę miał z matmy rozszerzonej wyższy niż z fizyki to podaje matme?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak. Kłania się czytanie że zrozumieniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polski to nie jest moją zbyt mocną stroną, a wracając do matury to opłaca się wsiąść na rozszerzenie jeszcze poza matmą i fizyką na przykład informatykę, tylko tak na wszelki wypadek albo coś, ale jednej bez większego przykładania się?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Matury z informatyki nie zdasz bez przykładania się, o ile to nie jest Twoja pasja. Nie wiem, czy wiesz chociaż, jaki jest zakres tej matury etc.?