Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam propozycję dla nieszczęśników, którzy nie dostali się na ASP. Polecam Wydział Sztuki w Radomiu. Kierunki: Architektura Wnętrz, Grafika, Malarstwo, Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna. Sama tam studiuję Grafikę. Kameralna atmosfera, fajni profesorowie, mnóstwo specjalizacji, Nawet takie specjalizacje na czasie, jak projektowanie gier edukacyjnych, intermedia, multimedia... Rekrutacja do 7.07! 8.07 - rozmowa z pokazaniem teczki prac. Polecam,

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez N3r08900
      Witam, wyniki z matury już odebrane teraz pora iść gdzieś na studia ... no właśnie nie wiem gdzie i jaką uczelnię wybrać oraz czy mam szanse się dostać.Najlepiej by było gdzieś na śląsku/ małopolska ew. w Łodzi.
      Myślałem o informatyce na politechnice śląskiej wydział ms, lecz nie wiem jeszcze gdzie mogę złożyć podanie.
      Jedynie interesują mnie studia informatyczne nie umiem jeszcze programować ale wszystko przede mną ,lecz bardziej ciągnie mnie do grafiki komputerowej(bardziej z pasji).

moje wyniki : matma podst. 86% , rozsz 28%; angielski podst 88% rozsz. 40%
    • Przez oliwia0909
      Cześć, z góry przepraszam jeśli nie odpowiednio dobrałam kategorie itp.