Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem i chciałabym się poradzić. Studiuję na 1 roku 1 st. studiów stacjonarnych na kier. budownictwo na pk. Właśnie jestem po sesji, mam niezaliczony jeden przedmiot a mianowicie fizykę. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda rezygnacja ze studiów w takim przypadku. Nie składałam żadnego podania o jakiekolwiek warunki czy coś. Ale biorąc pod uwagę fakt, że nie przekroczyłam limitu 12 pkt ECTS to chyba jestem na drugim semestrze. I teraz moje pytanie: czy jeśli nie będę uczęszczać na zajęcia a jedynie podbiję legitymację to decyzję o wyrzuceniu mnie ze studiów otrzymam w okolicach końca semestru? Dodam, że chcę zrezygnować z powodów osobistych. Proszę o pomoc, ponieważ nie bardzo wiem jak to funkcjonuje, a jak wiadomo panie w dziekanacie lubią być niemiłe, a w pytaniu o warunki czy coś udzielają różnych odpowiedzi różnym osobom. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a co ma do tego dział przedstaw się? przenoszę

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

co do pytania, to odpowiedz masz w regulaminie studiów. 

Nie wiem o co chodzi z limitem 12 ects. 

Zawsze było tak, że trzeba było żłożyć podanie o warunkowe zaliczenie semestru, dopiero później podbić legitymację, dodatkowo warunek jest płatny. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Jaszczurka43
      Hej.