Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, mam pewien dylemat i potrzebowałbym pomocy absolwentów lub bardziej doświadczonych studentów.

Otóż jestem po I semestrze z Inżynierii Środowiska. Nie jestem zbytnio zorientowany czy potem kierunku będę mieć jakąś przyszłość. Czy warto studiować ten kierunek, jakieś porady jak dobrze "rozegrać" okres studiów by to nie był tylko papierek ? Na czym się skupić ? Jeśli nie warto to co robić ? Jak z możliwością przeniesienia się na inne kierunki teraz lub po 2 semestrze, na co warto zmienić, jeśli już ? Ogólnie potrzebuje porady, co robić, bo nie mam wybranego jakiegoś szczególnego kierunku studiów, nie chce po prostu stracić 5 lat. Czy zostać, bo znajdę po tym fajna pracę (praca po inzynierii srodowiska, a raczej jej zagadnienia sa dla mnie ciekawe), czy wybrać coś innego po czym bedzie lepsza i pewniejsza praca ? Jeśli innego to czy zrezygnowac z IS czy probowac sie przenieść. 

Pomożcie zagubionemu chłopczykowi :c :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Yyyy bo nie wiem co powiedzieć. Czym kierowałeś się wybierając studia? Nie do końca mogę zrozumieć. 

Co do kierunku to jest bardzo atrakcyjny i ciekawy jeśli chodzi o zdobywaną wiedzę. Jeśli już na studiach pojdziesz do pracy to po studiach będzie już znacznie łatwiej. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wybierałem inny kierunek, ten był zastepczy bo wydawał sie ciekawy, na kierunek ktory na pewno by odpowiadał zabrakło pkt, więc poszedłem na IŚ, bo tak jak pisałem wydaje się ciekawy, ale coraz częściej spotykam sie z głosami ze to zwykła strata czasu, wiec chciałbym sie dowiedzieć jak to jest od osób, ktore sa absolwentami. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To dlaczego nie poszedłeś na kierunek 1 wyboru? Nie poprawiales matury tylko wybrałeś coś byle wybrać? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi