Skocz do zawartości
Player2

Licencjat z Ekonomii, magister z matematyki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Z uwagi iż jest to mój pierwszy wpis na forum, z miejsca przepraszam jeśli zamieściłem go w nieodpowiednim dziale. 

Aby nie zanudzać, krótko: 
W tym roku kończę licencjat na kierunku Ekonomia. Na drugim stopniu wolałbym poświęcić więcej czasu na "gimnastykę intelektualną" niekoniecznie związaną z wkuwaniem na blachę. I tu pojawia się mój dylemat (zasięgnąłem różnych źródeł, według których studia matematyczne to niekoniecznie wyprowadzanie wzorów i udowadnianie) między takimi kierunkami jak:

- IiE
- AG
- Matematyka

przy czym nie jestem przekonany o chociażby zbliżonym poziomie wiedzy matematycznej przekazywanej na pierwszy i drugim a trzecim. 
Jednocześnie, jestem przygotowany, że zaległy materiał do egzaminów wstępnych/nadążania z materiałem na II stopniu matematyki, musiałbym nadrobić we własnym zakresie. 
Czy takie rozwiązanie ma sens i jest warte wysiłku? 

Studiuję na UŁ. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tak, jest warte trudu. 

Czeka CIę jednak sporo różnic programowych i sporo do nadrobienia i na pewno będzie CI trudniej się utrzymać. 

Moim zdaniem w tym przypadku warto

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Piotr95
      Witam,