Skocz do zawartości
Newbie00

Studia Wrocław na prywacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od przyszłego roku planuję wybrać się na studia. Mieszkam nieopodal Wrocławia/Opola.

Chciałbym się Was zapytać, studentów, byłych studentów, być może i pracowników o uczelnię WSB. Jest warta polecenia czy to kwestia kierunku?

Zaznaczam, że jeśli miałbym się na nią wybrać, to na kierunek informatyka zaocznie.

Proszę o opinię czy porady dot. innych uczelni.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chodzi o uczelnie niepubliczne to jedna z lepszych sieciówek, gwarantuje ukończenie studiów. Solidna uczelnia.

Co do kierunku to już kwestia indywidualnych preferencji. Przy czym informatyka jest typowym kierunkiem dla pasjonatów

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jestem absolwentem technikum informatycznego. Obecnie pracuję jako pomoc informatyczna w dużym zakładzie - dlatego myślę, że te studia to dobry wybór.

Jedyne czego się obawiam to przedmioty czysto matematyczne (matematyka, matematyka dyskretna). Przyzna się bez bicia, że nigdy nie byłem dobry z liczenia itd.

Czy materiał podawany na studiach jest nie do przerobienia przez taką osobę jak ja? Jestem zmotywowany do ewentualnych korepetycji z tego przedmiotu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Matematyka, statystyka i inne przedmioty obliczeniowe są na bardzo wysokim poziomie. Pewnie na uczelni niepublicznej będzie Ci łatwiej je zaliczyć niż na politechnice czy uniwersytecie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor