Welcome to Taxi2140150.ru

Witamy na Taxi2140150.ru, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

MaciekI

Korepetycje - Gramatyka opisowa jęz. polskiego

Witam, potrzebuję pomocy/korepetycji z "Gramatyki opisowej języka polskiego". Jestem studentem Wydziału Lingwistyki UW, nadrabiającym różnicę programową i pod koniec stycznia mam zaliczenie na stopień z tego przedmiotu. Poszukuję osoby która pomoże mi się przygotować do tego zaliczenia, oczywiście odpłatnie. Byłbym zainteresowany regularnymi spotkaniami do końca semestru zimowego. 

Proszę o kontakt pod numerem 511-000-116 lub email: [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Riders97