Skocz do zawartości
  • Facebook
  • YouTube
BoHanSIN

Uczelnia prywatna, zrezygnować czy zostać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie jestem studentem sinologii na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, niestety kadra jest tam wzięta z łapanki, studenci na moim kierunku przyszli tylko dla papierka, poziom jest bardzo słaby. 

Obecnie chciałem się przenieść na UW na drugi rok, ale niestety ciężko jest mi nadrobić poziom UW, gdyż studenci UW oprócz uproszczonego chińskiego uczyli się dodatkowo znaków tradycyjnych + dialekt występujący na Tajwanie i w Xiamen. 

Mam zamiar jeszcze spróbować się przenieść na UW na 1 rok, do tego biorę udział w rekrutacji uzupełniającej na SGH. 

Jeśli rekrutacja na UW bądź na SGH się nie uda to co Byście zrobili  : 

1. Zrezygnować ze studiów prywatnych i poprawić maturę.

2. Zostać na tej uczelni prywatnej ? 

Pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To już Twoja decyzja. Kwestia indywidualna. Zawsze.mozesz zrobić licencjat na obecnej a później 2 stopień na innej uczelni. Możesz studiować dalej i poprawić maturę. Trochę szkoda wydanych pieniędzy. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rozważ poprawianie matur. Dwa lata poźlizgu to jeszcze nie jest tragedia, a UW daje najlepsze perpektywy w językowych kierunkach, przynajmniej tak mi się wydaje. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem co masz na myśli mówiąc najlepsze? UW daje dobre wykształcenie 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na UW na sinologię się raczej nie przeniesiesz. Za dużo tam mają chętnych, żeby wpuszczać z zewnątrz. A progi na dzienną sinologię kształtują się grubo powyżej 90% z rozszerzonej matury, na wieczorowe są niewiele niższe. Jeśli już to SWPS ma studia azjatyckie z chińskim, tam poziom jest niezły, a Cię przyjmą. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji