Skocz do zawartości
sabinasabina

Studia architektoniczne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy jest tu ktoś kto orientuje się na Wydziale Architektury PP? chciałabym poznać jakieś opinie o uczelni i czy warto :)

Można też napisać jak wypada w syosunku do innych uczelni, np Politechniki Śląskiej, gdzie lepiej studiować architekturę? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czysty frazes, ale lepiej studiować tam gdzie Ci jest najwygodniej. Po to w Polsce jest tyle uczelni i są na zbliżonym poziomie żebyś mógł wybrać, która Ci pasuje

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję bardzo za odpowiedź.

Pytałam bo jestem z śląska i politechnika Śląska była moją uczelnią pierwszego wyboru, a niestety się nie dostałam i będę studiować na PP.

:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

PP wydaje się moim zdaniem ciekawsza opcją 

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez MRG
      Witam. W maju zdaje maturę i zamierzam pójść na politechnikę na kierunek mechanika i budowa maszyn i w związku z tym będę potrzebował nowego laptopa i tu jest lekki zgrzyt bo aż tak dobrze się na tym nie znam. Ogólnie to z tego co czytałem dowiedziałem się że na tym kierunku może przydać się mocniejszy sprzęt i mam nawet pewne wymagania
      Matryca 15.6'
      Procesor min 2.2 GHz
      Ram min 6 GB
      Dysk ok.500 GB
      Jakie jeszcze kryteria powinienem i wziąć pod uwagę przy wyborze laptopa? I, jaki polecacie model spełniający takie kryteria i w miarę tani?
    • Przez Pavkot