Welcome to Taxi2140150.ru

Witamy na Taxi2140150.ru, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

sabinasabina

Studia architektoniczne

Witam

Czy jest tu ktoś kto orientuje się na Wydziale Architektury PP? chciałabym poznać jakieś opinie o uczelni i czy warto :)

Można też napisać jak wypada w syosunku do innych uczelni, np Politechniki Śląskiej, gdzie lepiej studiować architekturę? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czysty frazes, ale lepiej studiować tam gdzie Ci jest najwygodniej. Po to w Polsce jest tyle uczelni i są na zbliżonym poziomie żebyś mógł wybrać, która Ci pasuje

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję bardzo za odpowiedź.

Pytałam bo jestem z śląska i politechnika Śląska była moją uczelnią pierwszego wyboru, a niestety się nie dostałam i będę studiować na PP.

:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

PP wydaje się moim zdaniem ciekawsza opcją 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez erixon22
      Cześć, 

Na wstępie zacznę od tego, że studiuje zaocznie mechanike i budowe maszyn na politechnice poz. Jestem na 1 roku i został ostatni egzamin do zdania wszystkiego śpiewająco. Zaoczne wybrałem tylko na rok, żeby sobie dorobić, lecz poziom jest strasznie niski i zamierzam przenieść się na dzienne. Rozważam 3 opcje