Skocz do zawartości
Layla90

Badania nad szczęściem w związkach

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze,

Jestem studentką psychologii. Biorę udział w projekcie badawczym, dotyczącym poczucia szczęścia u osób w bliskich związkach nieformalnych, które zamieszkują razem lub czasowo pomieszkują.

Za każdą pomoc będę Wam bardzo wdzięczna i chętnie podzielę się wynikami moich badań.

Oto link do ankiety:

Dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez sandraw
      Witam,
      zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie ankiety, której potrzebuję do napisania pracy licencjackiej na temat różnic w akceptowaniu zachowań przez kobiety i mężczyzn. Jest ona całkowicie anonimowa, a wypełnienie jej zajmie nie dłużej niż 5 minut.
      Z góry dziękuję za pomoc.

https://goo.gl/forms/GSbTmbTfjrseP8E03
    • Przez natalia.a
      Pomóżcie mi proszę w wymyśleniu pytań szczegółowych do tematu : sposoby pracy nauczyciela z uczniami klasy 3 szkoły podstawowej. 
      Pytanie główne : Jakie sposoby pracy z uczniami klasy 3 są stosowane przez nauczyciela? 
      Pytania szczegółowe : ???
    • Przez student123x
      Cześć!
      Proszę o wypełnienie ankiety przeprowadzanej w ramach studiów. Grupę badaną stanowią: mężczyźni powyżej 18 roku życia, z przynajmniej jedną ciążą swej partnerki w wywiadzie.
      Z góry dziękuję za poświęcony czas.