Skocz do zawartości
Layla90

Badania nad szczęściem w związkach

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze,

Jestem studentką psychologii. Biorę udział w projekcie badawczym, dotyczącym poczucia szczęścia u osób w bliskich związkach nieformalnych, które zamieszkują razem lub czasowo pomieszkują.

Za każdą pomoc będę Wam bardzo wdzięczna i chętnie podzielę się wynikami moich badań.

Oto link do ankiety:

Dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez natalia.a
      Pomóżcie mi proszę w wymyśleniu pytań szczegółowych do tematu : sposoby pracy nauczyciela z uczniami klasy 3 szkoły podstawowej. 
      Pytanie główne : Jakie sposoby pracy z uczniami klasy 3 są stosowane przez nauczyciela? 
      Pytania szczegółowe : ???
    • Przez student123x
      Cześć!
      Proszę o wypełnienie ankiety przeprowadzanej w ramach studiów. Grupę badaną stanowią: mężczyźni powyżej 18 roku życia, z przynajmniej jedną ciążą swej partnerki w wywiadzie.
      Z góry dziękuję za poświęcony czas.  
      https://docs.google.com/forms/d/1AXrsOxX_LJJ6PxK-bjH-BSiZvnh1wIn9asumSP6f8-k/viewform?edit_requested=true
    • Przez jakgil94
      Witam
      W celu wykonania badań do pracy magisterskiej potrzebuję jeszcze sporo wypełnionych ankiet.
      Ankieta dotyczy wpływu terroryzmu na ruch turystyczny we Francji. Jest ona łatwa oraz krótka. Wykonanie jej zajmie maksymalnie 5 min. 
      Byłbym bardzo wdzięczny za wykonanie jej. Z góry dziękuję za pomoc. 
      Link do ankiety: https://goo.gl/forms/RRtcfnvwDWj5eDyH2
    • Przez twist131